В случай на фабричен дефект:

Свържете се с нас на имейл адрес admin@usbshop.bg . Опишете накратко в какво се състои дефекта, добавете номера на поръчката или друга информация, чрез която да идентифицираме Вашата поръчка. Изпращането на снимки или кратък клип ще допринесе за съкращаване на времето на за обработка на рекламацията. За да бъде приета заявката за рекламация е необходимо артикулът да бъде представен в оригиналната си опаковка и окомплектовка, както и да бъде съпроводен от разписката, издадена от Еконт при заплащането на стоката, касов бон или фактура. Без да са изпълнени тези условия, за съжаление, рекламацията няма да бъде уважена. Заявката ще бъде разгледана в най-кратък срок, в случай на дефект артикулът ще бъде поправен или заменен с нов. 

Продукт по заявка за рекламация  се изпраща от клиента по куриер за негова сметка. Ако бъде установен дефект и продуктът бъде заменен или ремонтиран се връща на клиента чрез куриер за сметка на Продавача, ако не бъде установен дефект връщането се извършва за сметка на клиента.  

Важно!

Гаранцията за продукта включва само фабрични дефекти, но не и дефекти възникнали след употреба и ползване на продукта, били те умишлени или не. Като дефекти възникнали след употреба спадат счупване, напукване, надраскване, оцветяване, поява на неравности, подуване, намокряне, оголване и късане на кабели и други подобни.  Гаранцията не важи в случай на опит за остраняване на повредата от клиента. Гаранцията не включва софтуерни проблеми, както и проблеми  вследствие на инсталиране на различни приложения.

Close Menu
×
×

Cart